Äntligen helg!

God eftermiddag mina läsare!

Nu är jag äntligen hemma från jobbet och nu är det äntligen helg!
Som jag har längtat efter denna helgen alltså :)
Jag jobbar hela tiden nu, är aldrig ledig så nu är det extra skönt med helg.
Efter denna helgen så jobbar jag två helger i rad så bäst att jag njuter
till fullo av denna helg och vilar upp mig ordentligt :) hihi.

Jag har i alla fall haft en superbra dag på jobbet, som vanligt.
Fått mycket gjort faktiskt *stolt* både pappersarbete men även
varit och inhandlat nödvändiga saker till killen jag är stödperson åt :)
Så ja, har jobbat på som bara fan idag ;) haha.

Det är fredag, som sagt, och för en gång skull har jag inga som helst planer.
Det är så jävla skönt, men samtidigt skrämmande för det händer aldrig.
Vet inte om jag bara vill sitta hemma och njuta av att vara ledig, att få
lägga mig hur sent jag vill och sova hur länge jag vill imorgon.
Eller om jag vill ut på galej, hitta på något galet kul och ja.. HM!
Väldigt svår fråga. Men som sagt, har nada planerat så jag är
öppen för förslag, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0