Elias kommer idag!

Hej!

Nu är jag hemma från jobbet igen, eller ja det har jag varit
i en timma nu typ, rätt gött alltså :) Var en lugn morgon på
arbetet, det är alltid skönt. Dock försov jag mig idag, men det
är ju en annan femma, haha. Skit samma!

Just nu sitter jag på msn och snackar med Plutten (♥, mums!
Han satt i cam nyss och var söt, as usual! Grr!

Eh, mer då? Jo, Elias kommer ju idag, min systerson.
Men det kanske jag nämde igår i och för sig? Minns inte.
Han kommer nog om ett tag, vet inte exakt tid men det ger
väl sig när dom väl ringer på dörren, haha..
Får se vad vi hittar på för skojigt..

Nu ska jag ta en cigg och sen.. typ.. Vet inte!
Hörs senare eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0