Fixar och har mig

Ja, jag håller på för fullt här hemma.
Har precis sorterat tvätten åt mamma som hon ska tvätta imorgon.
Lagt all svart i en kasse och vit i den andra så är det lättare för henne.
Har även plockat i ordning i rummet, så nu är det fint här inne.
Dessutom har jag lagat matlåda till imorgon med, great!
Blev typ fläskfilé-gryta med potatis, mums mums, hihi.
Nu ska jag byta lakan och bädda rent i sängen också så är
jag nog klar sen, tror jag? Njae, diska också, haha.
Ibland tycker jag faktiskt det är kul att städa, fixa och dona.
Men det är bara ibland, när jag är väldigt uttråkad för då har
jag något att göra i alla fall, och resultatet är alltid kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0