Haft en underbar dag..

... tillsammans med min syster ♥
Japp, kom precis hem ifrån henne.
Har spenderat hela dagen med henne, bara hon och jag.
Det har varit hur mysigt och trevligt som helst.
Köpte med mig baguetter dit som vi käkade till lunch först.
Sen kollade vi två skräckfilmer "Mirrors" och "Rec 2".
Helt suveräna filmer som jag strakt rekomenderar.
Sen har vi självklart druckit massa kaffe, tjötat och
bara varit också, amazing! Vi ska ses snart igen! LOVE! ♥

Nu ska jag byta om till myskläder för jag fryser snart ihjäl.
Var ju pisskallt att ta sig hem innan och ja, mina fötter är
typ bortdomnade, haha. Uscha. Jävla snö! Men men..
Ska även försöka käka något för jag har ju bara käkat den
där baguetten och det var klockan 12, så magen kurrar en hel del.
Klockan 20:00 ska jag vara helt klar för då ska jag bänka
mig framför tv'n och se på "Ung & Bortskämd" klockrent program.
Och efter det blir det en film med mamma, sen sova så jag är utvilad
imorgon då jag ska jobba, och jobbar då kväll + natt och sedan
morgon + dag på onsdag, så ja det blir många timmars jobb..


Serien Ung och Bortskämd <-- SE DEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0