Hello sunday

Tjena!

Nu är söndagen här så då har man lite mer tid för bloggen.
Har inte haft varken tid eller lust att blogga i helgen men det
har ni antagligen lagt märke till :)
Hur som helst så har jag haft en toppenhelg och är glad att jag
utnytjtade den till fullo då jag jobbar två helger i rad nu.
Så då lär jag inte ha så mycket tid för annat de helgerna.
Orkar inte skriva så värst mycket om helgen nu då jag är riktigt
trött och seg och har även storstädning att ta tag i..
Men i fredags så blev det lite party hemma hos Jari med trevligt folk.
Blev även utgång, en lyckad kväll för min del i alla fall.
Lördag blev det att dega hos mig en stund med Jocke och även
med Jenny en stund, sen stack vi och käkade på Peking,
sen drog jag hem, hjälpte mamma med saker och sen ut på
äventyr med Jenny :) Kul kul..

Nu ska jag och mamma storstäda hemmet i alla fall.
Lär väl ta en stund, sen skulle jag behöva ut och röra på mig, haha.
Känner mig som en säck potatis efter denna helgen..
Men vi hörs kanske senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0