Here we go again..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg, men glad!
Är det nåt du absolut inte äter: FISK!
Kläder just nu: Grå mjukisbyxor och en stickad tröja
Musik just nu:  Bon Jovi
Vad sa du senast: "Jag är strax färdig" till mamma som ropade, haha.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm ingen aning
Längd och vikt: Jag är 173 cm lång men vikten är inget man frågar en kvinna om!
Hur många kuddar sover du med: 2, ibland 3
Favoritväder: Sol ofc!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, mobilen och kläder
Spelar du nåt instrument: Guitar Hero? (A) hahaha
Morgon- eller nattmänniska: Det är olika de dära.
Sparare eller slösare: Både och. Nu sparar jag för fullt, men lär börja slösa snart igen.
Vem är viktigast för dig: Min familj och min katt såklart.
Bästa film: Hitman!
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, hur skulle jag kunna glömma honom?
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet om, haha.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det tror jag.
Hur många barn har du/vill du ha: 2-3
Bio eller promenad: Båda två!
Snarkar du?: Bara om jag är ruskigt förkyld
Rädd för insekter? Som fan.
Bästa bok? "Såld"
Vad vill du jobba som? Hm, hundpsykolog eller något liknande.
Pizza eller hamburgare? pizza!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat
Gungar du på stolen? Njae
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det tror jag inte
Hur många syskon har du? 2 äldre systrar
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon jag älskar
Är du rädd för blod? Om det är i extrema mängder, så ja!
Saltar du på maten? Ja!
Gillar du att sjunga? Gillar? I love it
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media, typ? Var tvungen...
Anser du att du är stark? I'm Hulken
Brukar du sola? Ja, om det finns sol så..
Vad gör du om du får hicka? Hickar såklart.
Kaffe, te eller inget? Kaffe självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0