Hiss/Diss


Mina mysiga tröjor:
Feting hiss åt mina nya, varma och dessutom sjukt snygga tröjor jag köpte
här om dagen, remember? Dom är snygga till nästan vad som helst, eller ja
kanske inte värsta jävla partykvällen, men funkar till det meste. Skitsköna
och är snygga också. Har använt två av dom på jobbet än så länge.
Helt klart bästa köpet på länge!




Att träna med hundar:
Det är asballt att min mammas väninna vill att jag tränar med hennes hundar.
Jag har ju en del erfarenhet sedan min senaste praktik och även från annat.
Det är både superkul och jag lär mig själv nytt hela tiden också. Det roligaste
är självklart att se resultat och att se att hundarna själva gillar det lika mycket
som mig. Dom älskar att lära sig nya saker och blir riktigt malliga när dom
klarar av ett moment, haha. Så sött!





Mitt ex:
Eh ja, det finns väl inte så mycket att säga, mer än: Du är ju fan en katastrof!
Om jag vore du så hade jag typ ... hängt mig? :/ Skit på dig dumhuvud!

Regn:
Jag är så trött på regn så jag tror jag dör snart! Det är aldrig så att det kommer
små söta skurar regn i denna äckliga staden utan regnar det så är det fan
på riktigt, det bokstavligt talat bara VRÄKER ner och det är sjukt jobbigt.
Men kan ju inte gå 2 meter utanför dörren utan att vara dyblöt.. BLÄÄ!
Jag spyr bara jag hör ordet regn nu, FET DISS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha going

2010-11-03 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0