Nyduschad och iskall

Tjenixen!!

Jag kom hem för en stund sedan, en bra stund sedan.
Tror jag var hemma runt 16:45 typ, så jag har varit hemma i
ungefär 2 timmar nu då. Och under dom två timmarna hann
jag med att först äta, sen snacka med Jenny en snabbis i telefonen
och nu kom jag precis ur duschen, underbart med en dusch.
Dock är jag iskall :( Men det är nog för att jag var så himla dum
så jag satt med de blöta kläderna på i väntan på att orka duscha.
Haha, är man så dum så får man skylla sig själv!

Direkt efter jobbet idag stack jag hem, drack en snabb kopp kaffe
och bytte kläder, sedan kom mammas väninna och hämtade oss.
Vi åkte till Byggmax och köpte lite brädor och skit som fattades
för att fixa klart grunderna till hundgården, därefter direkt hem till
henne och drack kaffe och käkade varsin smörgås innan vi satte igång.
Och ja, så fort vi klev utanför dörren öppnade sig hela jävla himlen
och det bara vräkte ner regn och blåste som sjutton. Så på med regnnställ
och tjocka kläder under sen satte vi igång, haha. Vikingar är vi!
Vi hann klart med grunden till hundgården så nästa gång blir den nog helt klar.
Efter bygget så tog jag med mig hennes ena hund ut för att träna.
Denna gången på lydnad, gick faktiskt riktigt bra och hon skötte sig fint.
Övade i ca 40 minuter med henne sen var det dags för hennes söta unge
att öva lite med mig, henne körde jag lite lydnad med men mest lät jag henne
göra det hon ville för att se hur hon fungerar, hur hon går, vad hon lyssnar
på och så vidare, så henne ska jag jobba mer med nästa gång.

Ja, nu är jag nyduschad och iskall som sagt, ska koka kaffe och få i mig
så kanske jag blir varmare och även på med tjocka mysiga kläder.
Ska försöka få upp en Hiss/Diss lista sen också.. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0