Ryggproblem

Hello you!

Nu är jag äntligen hemma efter att ha spenderat nästan ett dygn på jobbet, shit alltså. Är helt slut. Jag mår illa och det snurrar i huvudet på mig och huvudvärken ska vi ju inte ens tala om :/. Mitt problem med ryggen är tillbaka tyvärr. Mitt ryggfäste har ju aldrig varit riktigt bra, men nu är det riktigt illa faktiskt. Det gör så förbannat ont så jag ver inte vart jag ska ta vägen. Höll på att svimma flera gånger på jobbet igår bara pga smärten. Det strålar liksom ut smärta enda upp till nacken och ner till låret typ, gör så fruktansvärt ont. Mamma ska massera mig senare och smörja på mig voltaren-salva, vi får se om det hjälper annars blir det nog läkarn imorgon..

Alldeles strax ska jag börja samla och sortera tvätten. Har ju tvättid imorgon mellan 08-12, jobbigt men nödvändigt. Ska även byta lakan och sådär så jag får med dom i tvätten imorgon också. Därefter blir det dusch och sen bums i sängen alltså, är så trött så jag typ spyr.. Blää!! Ska glo lite film tänkte jag, bara koppla av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0