slappisdagen is here

Hello!

Yepp, nu är "slappisdagen" här som jag kallar den, alltså söndag!
Jag kom hem från jobbet för typ 1 timma sedan, skönt som fan.
Fick skjuts hem, därför lyckades jag komma hem så fort, haha.
Allt gick bra på jobbet både igårkväll, inatt och imorse, no problems!
Men visst är det alltid underbart att få komma hem efter ett helgpass.

Jag ska strax se på reprisen från Idol i fredags, blir ofta så att jag är
ute på galej under fredagen så jag får se reprisen idag istället.
Men det gör väl inget, skönt att bara ligga i sängen och glo på
tv en hel söndag, haha. Min syster från Gbg kommer även på
besök idag, tror jag nämde det igår? Ska bli trevligt :)
Sen ska jag nog ta mig en dusch och bara mysa med mamma.

Imorgon ska jag hämta ut mitt ID-kort som jag aldrig gjorde i fredags.
Sen ska jag förbi Ica och handla med mig något gott hem till min
syster som jag ska spendera dagen hos imorgon, ska bli så jävla
kul att få träffa henne och umgås med henne hela dagen imorgon! ♥

Här får ni två dåliga bilder jag precis tog med camen också:


Jaa-aa, jag har mössa på mig, it's cold in here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0