Snabb update!

Tjena!

Tänkte bara uppdatera mig lite snabbt innan jag lägger mig.
Kom ganska nyss hem från jobbet. Eller jobb och jobb ett ställe
som jag gick bredvid på idag. En till gruppbostad helt enkelt :)
Det var inga som helst problem, lite mycket att hålla reda på kanske,
men det ger väl sig när jag väl är där och ska jobba.
Jag har ju fortfarande mitt vikariat på en gruppbostad men eftersom den
tjänsten är ganska liten så är det skönt med ytterligare ett ställe att
vara på när det behövs, och att få in så mycket pengar är aldrig fel.
Det är heller inte fel att jobba så mycket och slippa gå hemma :)

Jaja, nog om det. Jag ska ta en macka nu och sen lägga mig.
Är hur trött som helst och har sprängande huvudvärk :(
Imorgon ska jag upp och tvätta, har som sagt tvättid imorgon.
Det är kul att tvätta tycker jag :) haha!

Men vi hörs kanske imorgon, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0