Söka hjälp?

Ja, alltså som ni säkert märkt här i bloggen har jag de senaste skrivit om att jag inte mår särskilt bra psykiskt. Jag är inte deprimerad direkt, eller jag skulle inte kalla det för depression i alla fall, men jag mår heller inte bra. Jag är nedstämd och ledsen. Känner ingenting positivt i mitt liv just nu, människor runt omkring mig påverkar mig alldeles för mycket och jag har aldrig någon tid att ta de lugnt, vila mig och bara få vara längre. Det tar på krafterna att alltid, hela tiden vara alla till lags, både på jobbet, hemma och bland vännerna. Jag orkar inte mer. Jag mår skit rent ut sagt. Jag har funderat på att söka hjälp. Det låter hårt. Det jag menar är att jag skulle behöva prata med någon, typ en psykolog eller i alla fall någon utomstående, som inte känner mig eller vet något om allting som hänt/händer. Jag tror det skulle vara jättenyttigt för mig och det skulle nog hjälpa mig att gå vidare från allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0