Storartade planer

Hej!

Hur mås det idag då? Själv mår jag hyfsat bra, psyket sisådär
och även det fysiska är väl lite sådär idag, men jag överlever.
Har ju tvättstugan idag, kom nyss upp där ifrån. All tvätt är
tvättad nu i alla fall så nu hänger det på tork där nere. Ska ner om
typ 40 minuter igen och ta upp de som hunnit torka.

Inatt låg jag och tänkte, blev ledsen över att jag aldrig skrev färdigt boken
som jag började att skriva på efter jag blev misshandlad år 2007.
Jag kom ganska långt, men sen tog skolan så mycket tid så jag hann
aldrig med att skriva på boken, så den ligger på ett usb-minne och ruttnar.
Det är synd för den hade nog blivit kanonbra, får se om jag ska skriva
klart den. Där emot kom jag på en annan idé på en bok som jag vill skriva.
Den är också verklighetsbaserad och kommer nog beröra många, mer
vill jag inte tala om ännu. Kan säga att den handlar om mig en hel del,
men ska inte tala om mer innan jag börjat på den. Vet vad den ska heta
och allting faktiskt, till och med upplägget på boken har jag klurat ut :)

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0