Tips på webcam?

Tänkte höra av någon av er alla läsare har något tips
på en riktigt bra webcamera? Den ska ju helt inte kosta
mer än 500 spänn för det tycker jag inte en jävla webcam är värt, haha.
Den får gärna ha många pixlar och många olika funktioner :)
Jag har ju min gamla fortfarande som duger perfekt för mig i alla fall,
men den vill ju inte fungera på min nya dator, kan det bero på att den
är en "vista-webcam?" borde väl inte ha med saken att göra egentligen
eftersom den funkade på min förra dator som var XP, men men..
Den vägrar fungera i alla fall. För ett tag sedan köpte jag då en ny
webcam, assnygg, skitbillig och helt suverän men den ville inte heller
fungera, konstigt nog för det var ju till Windows 7. Fattar inte :/

Ska i alla fall kolla efter en cam imorgon tänkte jag.
Är trött på att rota bland alla mina gamla bilder, haha.
Vill kunna ta nya hela tiden så ja, behöver en fortast möjligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0