Tisdag

Hello!

Behöver väl inte ens ge en förklaring till varför jag inte har bloggat?
Hoppas att ni har fattat det redan, så många gånger som jag redan
har förklarat och berättat hur allt ligger till.. :)

Aja, jag kom nyss hem från jobbet i alla fall.
Blev en lite shoppingrunda på H&M innan jag åkte hem.
Handlade lite "nödvändiga" Saker för typ 250 spänn, haha.
Shopping hjälper ofta när man är deppig och mår skit :)
Ska fota grejerna sen och slänga upp bilder så får ni se..

Ja, har väl inte så mycket mer att säga. Jag är i en svacka nu och mår skit.
Inget jag vill skriva här om varför, men kanske kan förklara
hur jag mår, vad som känns osv, men tänker inte blanda in personer
eller händelser här i bloggen för det är alldeles för privat och ingen annan
än jag själv och de inblandade har med det att göra. Just so you know!

Nu ska jag dricka kaffe, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0