Tv och tvspel

Hej igen!

Nu är städningen gjord. Lagade även mat nyss som jag käkade
några tuggor av bara, resten ska jag ha till matlåda imorgon.
Och duschat har jag också hunnit med för en stund sedan,
mycket skönt måste jag säga :)
Nu ska jag fläta håret och platta till luggen lite sen ska jag krypa
ner under mitt varma täcke och se på tv en stund och därefter
ska jag spela ps2 en stund.
Jocke var så snäll och klarade mitt uppdrag på GTA i lördags när
han var här, så nu väntar ett nytt uppdrag, ska bli sjukt spännande
att få se vad det är och hoppas att jag klarar det så jag får
ytterligare ett nytt, wiho. Slippa sitta fast är skönt, älskar GTA
men tröttnade ju eftersom jag aldrig kom någonstans, blä.
Men nu får vi hoppas att jag klarar uppdraget som väntar på mig :)
Ska sova tidigt ikväll, är skittrött och imorgon är det bredvidgång
på ett nytt boende, spännande.

Men vi kanske hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0