Min helg

Hej på er!

Jaa-aa, förlåt för en skitdålig uppdatering, jag vet.
Men alltså, det är inte alls kul att blogga på helgerna, eller kul?
Jag hinner faktiskt inte blogga under helgen oftast så då får det bli
ett sammanfattande inlägg av helgen på söndagen, men nu var jag upptagen
igår också och sov borta och sådär, så ja. Ni får det idag istället :D haha.

Fredag: Den blev typ så som jag skrev om den innan jag åkte. Drog hem till
Sara, kikade på film. Drack tre flaskor vin och ett x antal öl, haha. Sen kom
Jenny dit också, vi snackade och sådär, sen drog vi ner till stan för att möta
Jocke och hans vänner, dom var på puls, vi gick in där lite, tog en öl.
Sen var det dags att åka hem, men jag åkte hem till en polare istället.

Lördag: Vaknade upp hos kompisen, inte särskilt bakfull som tur var, mest seg.
Drack lite sprite och käkade en macka i lugn och ro, haha. Sen smsade jag med
Jenny ang Ladies Night som vi skulle på under kvällen. Jag åkte hem, duschade
och fixade i ordning mig, sen kom Jenny och hämtade mig, vi åkte och handlade
lite saker, sen tankade vi och åkte mot Göteborg. Och ja, Ladies Night,
det var det absolut coolaste och grymmaste jag varit på faktiskt.
Vilket JÄVLA drag alltså, shiiiit. Vi var 9.000 skrikande tjejer i scandinavium!
Haha, ni kan bara tänka er vilket liv det var där inne, och grabbarna på scenen, mmmh!
Vilka sexiga jävlar alltså, shit. Jag dregglade förfull, var lite småk*t efteråt alltså, haha.

Söndag: Jag vaknade runt 11 tror jag, smsade med Sara typ direkt, och vi bestämde
att ses, jag skulle bara städa lite fort först. Haha, sket typ i städningen och åkte
till henne direkt istället och bestämde mig för att städa när jag kom hem.
Vi drack kaffe och kikade på skräckfilmer, som vanligt. Men fan vad läskiga filmer
vi såg denna gången, usch alltså. Höll på att dö sen när vi skulle ner till tvättstugan
för att hon hade tvättid, hahaha. Läskigt, läskigt! Ja, sen drog jag mig hemåt.
Städade av rummet och mitt badrum lite fort, kikade lite på tv och sen bestämde
jag mig för att dra med en kompis och handla, sen sticka hem och laga det och
käka ihop, och det gjorde vi också. Och guuud så gott det blev, JAG LAGADE! ;) haha.
Sen sov jag där också, blec skitsent så var ingen som helst idé att åka hem!

Sådär då, det var min helg i korta drag, haha. Har ju hänt en jävla massa mer
saker, men ska jag skriva ut allt det så får ni nog läsa en text på 30 minuter.
Jag filmade lite med mobilen under Ladies Night, ska se om jag kan lyckas få in
dom på datorn så jag kan lägga upp dom här i bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0