Baksmälla!

Uuh, jag är så jävla bakfull alltså :/
Jag mår riktigt dåligt, fy fan. Ska aldrig mer i hela mitt liv dricka.
Såhär dålig har jag nog aldrig blivit efter en utekväll, eller joo det
har jag kanske, men det var jävligt länge sedan..
Har huvudvärk, mår illa, frossa och sånt. Fryser något enormt alltså.
Och vilken huvudvärk, haha. Heeelt sjuuuuukt.
Men det var nog värt det, hade riktigt kul igår både på festen vi var på
och sedan på krogen. Det var ju vår älskade Michan som jobbade!!
Som vi har saknat honom, nu var han här igen! :) wiihoo!

Haha. Nej fy, jag dör nog av köldskador eller något liknande snart.
Måste hoppa i duschen och duscha med det varmaste vattnet och hoppas
på att bli varm och sluta frysa :) hihi. Vi hör senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0