Blir så jävla trött

Ja fy sjutton vad trött jag blir på allting.
Trött på livet och trött på alla dryga jävla människor som
tror att dom är något, tror att dom vinner på att spela tuffa.
Blir även jävligt trött på alla som tror sig veta allt fast dom
egentligen inte vet ett skit, fuck them!

Jag vet inte alls hur helgen ser ut längre. Är inte sugen på något.
Vill bara sitta hemma för mig själv, slippa träffa människor typ.
Just nu finns det en enda människa jag vill träffa, men tror inte det går.
Jag har förstört för mycket mellan oss två.
Jag har behandlat den människan som skit så jag skulle nog aldrig
våga träffa personen, jag skäms verkligen! Jag är så dum ibland!

Har nu bestämt mig för att inte ta mer skit från människor,
oavsett vem eller vilka det är. Jag orkar inte mer och jag är värd
mycket bättre än så, jag är värd det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0