Blogga innan jag drar

Tja! Tänkte blogga en sista gång innan jag drar.
Jag ska strax ut på en promenad tror jag, det har ju slutat regna och
solen skiner förfullt, då ska man inte sitta här som en säck potatis!
Efter promenaden blir det hem, dusch och fix och sedan vidare hem
till en kompis, pallar inte sitta hemma helt ensam och göra ingenting.
Mår bara ännu sämre än det, så vad fan..

Och en till sak, tyck jag är elak, tyck jag är hård och kall.
Jag ger fan i vilket kan jag tala om, jag lär folk hur dom ska/kan behandla mig.
Ingen kommer någonsin kunna trampa på mig igen, som man kunde förr.
Jag stod som ett fån och tog all skit folk kastade på mig, men nej nej,
inte nu längre. Jag är vuxen nu med skinn på näsan, jag tar inte vilken
behandling som helst, så är det bara. Och vem fan är dom som tror att man
kan behandla folk/vänner osv hur man vill, haha. Skärp er!!!!!
Behandla folk så som ni själva vill bli behandlade, alltid bra att tänka på.

Ah, nu vet ni det. Tänkte bara påpeka så inte folk klagar sen.
Ha en bra dag, det ska jag försöka ha i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0