Fan vad drygt!

Haha, hjälp mig! - Först nu kommer jag in i duschen.

Den där väldigt välbehövda duschen jag skulle ta har jag inte
hunnit med innan nu, jag kom ju nyss hem typ.
Kunde väl ha duschat där jag var men ja, då hade jag varit tvungen
att ta på mig samma kläder igen ju, känns ju äckligt som sjutton.
Så jag väntade tills nu, är hemma som sagt. Gick ner till affären typ
på en gång efter jag kom hem och köpte lite gottit som jag tänkte
ha framför tv'n ikväll, riktigt mysigt :)

Aja, ska väl ta mig den förbannade duschen nu så det blir gjort.
Känner mig så jävla äcklig så jag längtar verkligen tills jag kommer
ut ur duschen, ren och fräsch och luktar gott med icke flötigt hår, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0