Fy fan vad dåligt

Ja, vilken sugig uppdatering, fy på mig!!

Säger hej på er alla samtidigt som jag ber om
ursäkt för min otroligt superdåliga uppdatering.
Men det har varit helg, dessutom en väldigt händelserik sådan,
så jag har faktiskt inte haft tid att blogga om jag ska vara ärlig.

Jag har festat både fredag och lördag så jag är ganska slut nu alltså.
Men roligt som satan har jag haft, träffat nytt treligt folk och ja,
denna helgen har verkligen varit perfekt och jag tycker det är
jävligt synd att den är över, men men :/

Usch, efter denna helgen måste jag verkligen ta det lugnt ett tag.
Jag festar ju knappt längre, väldigt sällan men ja, nu blev det ju dubbelt
upp denna helgen, haha. Så jag får helt enkelt hålla mig borta
från alkohol och sån skit ett tag framöver :) Men det var lätt värt
allt denna helgen, har haft sjukt jävla kul! Tack alla!

Ja, jag har fortfarande inte kommit hem ännu, har typ inte varit hemma
sedan i fredags innan jag och Jenny stack iväg. Haha. Så jag längtar
faktiskt hem en del nu, längtar verkligen efter en dusch och rena kläder.
Eller ah, var hemma snabbt igår och duschade av mig och bytte kläder,
men nu har jag sovit i dessa kläder inatt så vill bli av med dom, haha.

Vi hörs igen när jag är hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0