Gårdagen

Hej! Nu har jag duschat, eller jag satt i badkaret i någon timma typ.
Försökte bli varm av det varma vattnet men det gick sådär.
Vattnet var inte särskilt varmt fast jag ställde in den på de varmaste.
Skit samma, nu har jag duschat i alla fall..

Tänkte berätta om gårdagen lite, den började ju med kalas.
Vi firade min syster, hennes sambo och deras son igår.
Så det bjöds på mat, fika och lite sånt, mysigt :) Sen åkte vi hem.
Väl hemma hos mig började vi fixa oss och allt sånt, typ leta fest.
Janne sa att vi skulle dra ihop lite folk och åka hem till hans kompis
Jari som då kunde ha fest. Så det gjorde vi. Linn och hennes kille hängde
med och senare kom även Jimmyboy! Det var skojsigt. Bara en massa
killar hos den där Jari ju, haha. Kändes lite dumt, men skoj va de :)
Sen efter ett jävla tag och jag var full så tog vi bussen ner till stan.
Vi gick såklart till Tonic och som jag sa innan så jobbade Michan
Vi dansade lite, beställde drinkar, tjötade med folk osv.
Det var en lyckad kväll tycker jag :)
Sen drog vi vidare, vi skulle egentligen ha efterfestat hos Jari
men så blev det inte riktigt, Danne och Janne hade dragit hem :( elakt!
Så vi drog till en kompis kompis istället, där hann jag nog bara hälla i mig
en, kanske två öl och sen däckade jag, hahaha.. Klantigt!

Det var en mycket rolig och trevlig kväll! Tack till alla er som var med och
förgyllade den, det var kanoners!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0