Great helg

Hallå hallå!!

Nu är jag hemma, först nu liksom, haha. Lite sjukt ändå.
Eller jag kom väl hem för en liten stund sedan men ja, typ så, haha.
Jag ska alldeles strax gå och duscha, det behövs verkligen känner mig hur
jävla äcklig och skitig som helst, haha. Jag är typ hungrig också.

Min helg har varit helt jävla GREAT! Orkar inte skriva om den nu.
Men i fredags tog jag det lugnt med mina vänner bara, såg på idol
och åkte bil och lite så. Igår var det fest hos Jari där vi var.
Det var riktigt kul alltså, sen blev det utgång, vi hamnade på Tonic, haha.
Men det var ganska kul där med, sen fyllekäk och hemgång.
Eller hem kom jag ju aldrig, stannade ju hos honom ihop med dom andra.
Vi skulle typ efterfesta men jag somnade nog, haha. Så dåligt.
Skit samma, har haft en kanonhelg i vilket fall som helst :)

Nu blir det duscha och sånt, sen ska jag mysa ner mig framför tv'n!
Vi hörs imorgon eller något, jobbar 16-21 imorgon.
Godnatt och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0