Har lite att göra idag

Godmorgon!

Har inte hunnit blogga än idag för jag har suttit i telefonen och nu
kom jag precis upp från källaren, har hjälpt mamma att bära ner
lite skit dit, haha. Strax ska jag sätta mig med massa jävla papper
som ska fyllas i och skickas in, det är jobbrelaterade papper.
Skulle egentligen ha fixat dom förra veckan men glömmer av det hela tiden.
Men nu när jag ändå kommer ihåg så är det lika bra att göra det.

Efter det ska jag sätta mig och mejla min handläggare på AF och även
söka en helvetes massa jobb. Orkar inte vara timanställd inom poolen mer.
Det är så jävla drygt alltså. Men vet ingenting, lever i ovisshet.
Och det är faktiskt ingenting för mig :/ Så måste hitta ett jobb nu så jag
kommer där ifrån snabbast möjligt :)

Senare ikväll ska jag nog hem till en kompis. Han har nyss flyttat och vill
visa mig sin lägenhet, ska bli spännande! Kanske blir bjuden på mat också
om jag är riktigt snäll, haha. Aja, måste fixa papprerna och så nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0