Har lugnat ner mig nu!

Sådär ja! Då är jag lugn och fin igen! Haha.
Har snackat igenom allt med mamma och då blev det bättre.
Var skönt att få ur sig hur allt kändes och så.

Har precis suttit och snackat med Jenny i telefonen ett bra tag.
Enda tills batteriet dog, som vanligt. Vi kan det där med att snacka
om man säger så, haha. Riktiga tjötfior :)

Yeah, vad kan man säga mer då?
Jo just det, imorgon blir det filmkväll med Jenny, Jari och Jocke.
HAHAHA, Alla börjar på J med, jag också ju. Fan vad komiskt.
Ska bli riktigt trevligt faktiskt, hoppas vi ser någon asbra film då.
Är skitsugen på film, så passar bra att ha filmkväll imorgon
och dessutom med fett bra sällskap med :D wiihoo!!

Jag har redan på mig sovkläderna och tänkte lägga mig så fort jag har
skrivit klart detta inlägget, mår inte alls bra och är astrött :/
Ska glo på tv en stund och hoppas på att somna så fort som möjligt.


En bild på mig från i vintras typ, erkänn söt! :D haha!

Gooooodnaaaaaattt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0