Har tröttnat, på riktigt!

Hello sweethearts!!

Hur mår ni idag? Jag mår sådär, är förkyld som jag vet inte vad. Snorar och hostar tills jag nästan spyr. Så jävla vidrigt alltså! Men vad ska man göra? Hur som helst, jag har nyss duschat och nu sitter jag och plattar håret, strax klar med det, jävligt skönt för det är nog det tråkigaste och jobbigaste som finns att göra, haha.

Jag måste bara få säga hur trött jag är på dig just nu. Hur jag än försöker så får jag ingen respons. Jag bestämde ju mig för ett tag sen att bara skita i dig och allt som har med oss att göra. Men sen hörde du av dig pga du mådde dåligt och var ledsen, självklart ville jag finnas där för dig då. Jag bryr mig om dig, det gör jag. Men när du beter dig såhär, och när jag bara duger på dina villkor och när du känner för det, då tröttnar jag och det är väl ganska förståligt. Jag är trött på att vara någon som bara duger för dig när du vill det. Jag orkar inte med det. Jag vill finnas där för dig, men jag kan inte så länge du själv inte vill. Igår skickade jag ett sms till dig, som jag hoppades skulle få dig att förstå och inse att du faktiskt håller på att sabba allt, precis allting. Att du skulle förstå att jag drar mig ur detta nu, jag orkar inte mer och det lär inte finnas någon återvändo för dig sen, det kommer vara försent. Hoppas du förstår det! Förlåt, men det är nog bäst att det blir såhär nu. Ha ett bra liv och ta hand om dig, min vän

Så, då var det sagt också, lika bra. Kommer kanske ångra mig men skit samma. Den dagen den sorgen som man brukar säga. Så fort håret är klart så ska sminket och kläderna på och sen ska jag träffa Jenny :) Vi ska fixa en sak åt min mamma, sedan käka något och därefter bär det av till Jari för att ha filmkväll med han och Jocke! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0