Helt slut

Hej igen!

Nu som först blev jag klar med mitt rum, haha. Och då är det inte städat.
Eller jo, jag har plockat undan allt som lång runt omkring på golver och
slängt en del skräp från skrivbordet, men har inte orkar damma och sånt.
Det får jag ta imorgon om jag inte jobbar.
Jag har rensat mina två garderober nu i alla fall. Blev två stora papperskassar
fulla med kläder som jag ska ge till min ena syster och en plastpåse full med
skit som ska slängas, haha. Duktigt va? :) Så nu är mina garderober rena och
fina och dessutom finns det bara användbara kläder i dom nu, perfa! (Y)

Min killkompis kom hit vid 4 typ, vi drack en kopp kaffe och tjötade och sedan
hjälpte jag han med hans dator som krånglade. Jag lyckades faktiskt fixa
allt han bad mig om med datorn, så lite duktig är jag ju allt :) hihi.
Ja, han stack hem vid 7 typ, så jag var tvungen att hålla på lite i rummet
när han var här, kändes ganska oförskämt men han sa att det var okej i alla fall.

Jag har endast ätit en liten macka idag så magen kurrar ordentligt.
Får nog bli att käka något och sen sängen. Känner mig lite förkyld.
Tror inte jag bloggar mer idag för jag har en del kvar att göra innan det
är läggdags, och sen, ja då är det ju läggdags, haha. Vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0