Here I go again

Yeah, sitter här och diggar till Whitesnake - Here I go again.
Lätt bästa låten på länge, lyssnar endast på den nu för tiden typ.
Haha, den är så grymt bra, både texten och musiken och jag blir
på så jävla bra humör på den, den ger mig styrka! :)

Sitter även och väntar på att klockan ska rulla på.
Det ska faktiskt vara filmkväll hemma hos Jari ikväll igen
tillsammans med Jenny och Jocke såklart :)
Ska bli riktigt mysigt och trevligt. Som sagt så blev kvällen igår
riktigt lyckad, så jag ser fram emot en till filmkväll med gänget.
Men idag tvingade jag Jari att vi ska se på en REJÄL RYSARE!
Haha, den där Saw-filmen vi såg igår var ju inte läskig för 5 öre.
Den var bara sjuk och riktigt dryg, haha. Jag och Jocke satt och garvade
oss igenom hela filmen typ, det var ju näst intill en komedi, haha.

Aja, vi får se vad han har att erbjuda ikväll då ;) haha.
Måste fixa mig nu så jag kan dra när Jenny är klar.
Vi hörs senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0