Hos kompisen

Tjena fan!

Kunde fasen blogga ändå, även att jag sitter hemma hos kompisen nu.
Han bestämde sig för att gå till affären så då kan jag lika gärna blogga.
Hans lägenhet är okej, mycket mer okej än den förra i alla fall :) haha.
Det är en 1:a, funderar på att flytta in, haha. Nejdå!
Skulle nog bli lite trångt faktiskt, men ah.. blä.
Blir så jävla sugen på att flytta själv faktiskt, men det går inte
riktigt än, måste ha en bättre inkomst först :)

Var ju som sagt på ams innan idag, det gick bra!
Fick lite bättre förklarat vad alla papper betydde och vad jag ska göra
där den 15de september och vad jag ska ha med mig för papper då :)

Helgen? Den går mig på nerverna typ, vet inte alls vad jag ska hitta på.
Förutom lördag då, då blir det Göteborg för hela slanten, eller kanske halva.
Aja, det löser la sig. Kanske kan bli skönt att bara sitta hemme med?! hihi.

Nu är han tillbaka så ska vara social mot honom nu.
Försöka hjälpa honom att inreda lite kanske ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0