Jag borde verkligen..

Godmorgon, typ?

Jag vaknade strax efter 11 av att mamma väckte mig och tyckte
det var dags att gå upp tydligen :/ haha. Det var la bra i och för sig,
för annars hade jag nog sovit fortfarande. Hade nog kunnat sova bort
hela dagen med tanke på hur lite sömn jag fått hela denna helgen..

Jag borde verkligen städa och rensa mina garderober, så jag får plats
med alla nya kläder som sagt. Hur länge har jag inte pratat om att göra de?
Men alltid kommer det något i vägen, haha. Nu har jag pratat med Jenny hela
morgonen, eller ja sen jag gick upp i alla fall.. Så inget har blivit gjort.

Men nu dog batteriet så jag kanske borde passa på att duscha och platta håret nu.
Sedan börja med skiten så jag får det gjort då :/ haha.
Senare kommer en kompis hit också, jag ska hjälpa honom med hans dator.
Den strular och sådär, så ja.. Vi får väl se om jag har mina datorkunskaper kvar.

Nu blir det dusch och fix, vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0