Jag har bestämt mig nu...

Nu har jag bestämt mig, en gång för alla.
Jag tänker inte ta mer skit från dig, det är slut på det.
Det är ju mitt fel också, att jag tillåter dig att behandla mig som
skit, att jag tillåter dig att såra och skada mig som du gör.
Jag sätter aldrig ner foten och säger ifrån. Men det är slut på det nu.

Det enda du gör är att klaga på mig och bråka med mig.
Du verkar gilla det? Det kanske är enda anledningen till att du ens
har någon som helst kontakt med mig, bara för att kunna kasta
skit på någon som är så dum och tar emot det.
Helt ärligt verkar du gilla att såra mig, att se mig ledsen.
Du kanske mår bra av det? Du kanske känner dig som en bättre människa?
Det finns ju faktiskt dom som trycker ner andra för att få må bättre själv,
just nu verkar du vara en av dom, helt ärligt...

Jag är trött på att få skulden för allting som händer runt omkring dig.
Jag är trött på att du klagar och hackar på mig hela jävla tiden.
Jag är trött på att aldrig få någon respons från dig eller ens ett jävla
tack för att jag bryr mig om dig, varför i helvete skiter jag inte bara i dig?

Åh, jag blir så arg, sårad och ledsen. Varför gör du såhär?
Betyder jag så jävla lite för dig? Är jag verkligen värd denna behandligen?
Tänk efter en gång, tänk på alla gånger jag ställt upp för dig och offrat saker för dig.
Vem är det som kommit och funnits för dig när du mått som värst? Jo, JAG!
Vem är det du ringer när du är arg? Ledsen? Besviken? Jo, MIG!
Tänk på det. Du kanske inser att det du håller på med är fel och orättvist.

Jag orkar inte mer nu och jag ger faktiskt upp. Tänker inte ta din skit mer.
Kasta den på någon som behöver den bättre än mig..
Jag tänker inte höra av mig till dig mer,
jag har verkligen bestämt mig för det nu.
Det är bara så jävla synd att det ska sluta såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0