Klantigt!

Eh, hej typ?

Jag är fortfarande vaken, har inte lyckats somna ännu förstår ni.
Fy fan så jag mår. Gick inte att somna igår pga av alla känslor och tankar.
Låg nog och grät från 01 - 05.30 ungefär, sen tog tårarna slut.
Pratade med två helt underbara personer i telefonen i alla fall som försökte
lugna mig och få mig på bättre tankar och verkligen försöka få mig att förstå
att jag är värd bättre än allt som hände igår, att ja, det är dom det är fel
på och inte mig, tack kära ni ♥

Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken idag, känner inte för att lägga mig
och sova nu, för då kan jag inte sova inatt. Funderar starkt på att åka hem
till min kära vän när han slutat jobbet, så kan han pigga upp mig med lite
mat och så kan vi se idol ihop och sådär, men vi får se :) Mamma är visserligen
också duktig på att få mig glad, hon säger kloka saker!

Juste, jag skulle ju till tandläkarn idag, jag var där redan 09:40 fast jag inte
hade tid innan klockan 10, det var FULLT med folk där inne alltså, haha.
Jag väntade, väntade och väntade tillslut tröttnade jag när klockan slog 10:30
så jag gick och frågade varför min tandläkare aldrig kom, men då var det visst
så att jag hade tid 14/10, haha. Alltså om exakt en månad - KLANTIGT!
Aja, inte hela världen jag var ju ändå uppe så ja, skit samma. Pinsamt bara!

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch, magen svider. Sen ska jag typ, vet inte.
Vi får se helt enkelt, vi hörs nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0