Kom hem nyss

Hej hej hej!

Jag kom hem precis nyss, har inte hunnit göra mycket mer
än att starta datorn och röka en cigg, haha. Intressant va? :)
Jag var ute och åkte med Jenny en sväng, vi skulle ha träffat
två killkompisar typ, men det blev aldrig så, idioter!
Så vi ja, gled runt och kollade läget och sedan åkte vi hem till
Anderas en stund och kollade på hans lägenhet som han dock ska göra
sig av med och flytta till Gånghester istället!

Jag är fortfarande förkyld som ett as, hostar tills jag nästan spyr :/
Inte särskilt mysigt måste jag säga, varför är jag sjuk hela tiden?
Imorgon är det fredag, först hade vi planer på att festa, men fan.
Är inte riktigt sugen efter förra helgen om man säger så, haha.
Var typ bakis i två dagar efter den lördagen, haha.
Så ja, får se vad som händer i helgen, eftersom jag är sjuk med så
vill jag försöka ta det ganska lungt så jag blir frisk snart med :)

Bla bla bla, nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen istället.
Ska nog glo på tv en stund innan jag somnar, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0