Läggdags

Shiiit vad trött jag är, har nog inte varit med om maken förut, haha.
Inte konstigt efter denna hårda helgen med nästan ingen sömn alls.
Ska bli helt underbart att jag ska få gå och lägga mig nykter, i sovkläder
och framförallt i min alldeles egna säng, haha. Känns som evigheter sen.
Och allra skönast ska det väl bli att vakna upp icke bakis imorgon,
att få må bra när man öppnar ögonen, slippa huvudvärk och illa måeende.
Jaoo, ska bli mycket mycket skönt!

Jag ska typ bara borsta tänderna och byta till en sov t-shirt,
sen kan jag hoppa ner i sängen, ska diskutera lite tider med mamma med.
Vi ska ju iväg imorgon, så måste veta när jag ska upp och så.
Men ni får sova så gott allesammans så hörs vi imorgon när
jag har gjort allt jag ska och är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0