Leka leka leka med Benny!

Hej hej!

Jag sitter här hemma hos mig med JennyBenny nu! :)
Imorse gick jag och mamma ner till Knalleland.
Vi skulle leta presenter till Susanne, Joakim och Elias!
Det gick väldigt bra, jag hittade alla paket direkt typ!
Sen blev det självklart mer shopping för min del.
Handlade massa sexiga underkläder och sexiga leggings.
Grr, längtar verkligen till helgen nu så jag får ha på mig allt sexigt.
Just det, köpte en skitsexig tröja också, med spets ;) mmmh, Me like ♥

Jenny är här för att vi dels ska umgås, men också planera helgen typ.
Vi har massa ideér men vet inte på vilken av alla vi ska köra på, haha.
Ah, vi lär väl få veta det senare kanske.. Nu ska jag snoka runt på nätet.
Hörs sen eller nått ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0