Lyckad kväll igår

Go'middag!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en liten prinsessa.
Var så jävla skönt att sova tills jag vaknade av mig själv.
Så nu känner jag mig riktigt utvilad. Fast ja, jag vaknade ju inte nu.
Haha, vaknade typ 11:45 tror jag, har precis käkat lunch och så.

Igår träffade jag Jenny på fm typ, vi stack till stan och lunchade.
Efter det hjälpte vi min mor med lite ärenden och vi handlade även
lite på Willys inför våran filmkväll (Loka, vindruvor & tuggumin) hehe.
Vi kom till Jari runt 6 typ, vilket även Jocke gjorde, sen blev det lite
krångligheter med dvd'n osv, men det löste sig, haha.
Ja, sen kollade vi två filmer, baksmällan och saw, sedan kollade vi
på någon konstig typ serie (?) en stund innan alla drog hem.
Riktigt lyckad kväll måste jag säga! :D



Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag är fortfarande förkyld som satan.
Ska nog bara ligga hemma i sängen och vila och försöka bli frisk.
Jag orkar inte med detta längre, suger ju hästballe!
Kanske kan städa upp i rummet lite om jag orkar, vi får la se.
Men tror det blir en hel dag + kväll med Tusenbröder!
Har ju sett om den serien typ 5 gånger,
så är nog 6'e gången jag ser den nu, haha.
Jag tröttnar aldrig och den blir bara bättre för varje gång man ser den!

Nu ska jag ringa Jenny, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0