Maaaaaaat!

Sådär, nu är hemmet skinande rent efter att jag har varit väldigt
duktig och städat överallt. Dammat, dammsugit, diskat osv osv..
*Pust, stonk och stön* Det var jobbigt när man är sjuk :/

Nu har jag precis varit duktig och fixat ungspannkaka med bacon.
Den står i ungen nu och ska vara inne i typ 30 minuter, så sen ska
det ätas också, mumma :) Har inte ätit än idag, som vanligt :/
Jag är allt för dålig på det där med att äta alltså, haha. Klantigt.

Efter maten ska jag duscha och bädda rent i sängen, sen slänga mig
i den och glo på Idol tänkte jag och efter det somna så gott så.
Förhoppningsvis ringer dom från jobbet imorgon, behöver det alltså.
Om inte så får jag försöka sysselsätta mig ensam hemma hela dagen.
Ska nog ta en repa ner till stan och in på Infoteket i så fall..

Nu ska jag plocka lite i köket och sen äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0