Måndag!

Godmorgon!

Jag vaknade för drygt en timma sedan, men är fortfarande seg.
Jag är typ sjuk också, hur förkyld som helst, ont som fan i halsen.
Varför släpper aldrig skiten för? Känns som jag har varit förkyld
och dålig hur jävla länge som helst nu, det suger verkligen.

Igår somnade jag så fort jag stängde av tv'n och släckte lampan.
Haha, somnade till vissa stunder under "Ensam mamma söker" också
som jag låg och kollade på, sen stängde jag av, borstade tänder och allt
sådant sen slocknade jag dirr alltså och vaknade vid 11, haha gött!

Jag ska strax försöka få i mig lite lunch, funderar på att laga omelett.
Det är enkelt och gott och jag lär bli mätt på det :)
Ska ju jobba kväll idag, så måste dra mig runt 3 typ,
men får se om vi hörs mer idag annars blir det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0