Nu är helgen över

Japps, nu är denna helgen över också, jäklar vad fort tiden går.
Vet ju knappt själv vad jag har gjort i helgen ens, haha.
Jodå det vet jag, men ah. Skit samma.
Är nog lite trött nu så vet inte vad jag svamlar om typ ;) hihi.

Denna dagen har jag spenderat med Jenny. Vi har gjort lite olika saker.
Vi täffade Andreas aka. Bamse och Emil en sväng, det var skoj.
Länge sedan man träffade dom nu ju, hihi. Vi rökte och tjötade.

Det är riktigt kallt ute nu alltså, brr. Rena vintern ju :/ haha.
Dags att klä på sig stickat, halsduk och vantar typ.. Uscha.
Men hösten är lite mysig ändå, alla färger och sådära :)

Aja, nu ska jag tjöta färdigt i telefonen och med alla folk på msn.
Sen tvätta av sminket och lägga mig. Blir att gå upp ganska tidigt
imorgon och städa och lite sånt. Vem vet jobbet kanske ringer och
väcker mig klockan 6 :/ haha. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0