Saknar dig :/

Helvete, nu kommer inlägget som absolut inte fick komma.
Jag hade lovat mig själv att inte skriva något mer om dig.
Utan bara hålla allt som handlar om dig inom mig, för mig själv.
Men jag måste få ur mig lite alltså, det får inte plats mer i mitt huvud.

Jag tänker på dig hela tiden, varje dag. Jag undrar vad du gör.
Hur du har det? Mår du bra? Jag vill inte fråga, vågar kanske inte.
Efter allt som varit mellan oss de senaste och mitt senaste inlägg till dig,
så känner jag att det är bättre om jag låter dig vara ifred för du verkar
ändå bara bli arg och sur på mig när jag hör av mig, det är synd.

Fattar inte vad det är jag gör för fel. Varför avskyr du mig så mycket?
Det enda jag har gjort är att älska dig, inget annat.
Är det så fel? Är det så farligt gjort? Att älska dig, är det så hemskt av mig?
Nä, alltså jag vet inte. Blir så jävla förvirrad alltså. Mår riktigt dåligt av detta.

Äsch, skit inlägg. Blir bara strunt av allt ändå.
Det enda jag ville säga är att jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0