Segis

Nu har jag precis kollat klart på Fångarna på fortet.
Var ju riktigt spännande faktiskt, jag vill också dit och leka ^^
Haha, ska tvinga Jenny att söka dit ihop med mig. Vi skulle
ju äga alla, lätt. Vi är ju SÅÅ smidiga och smarta! HAHAHAHAHA..

Börjar bli riktigt trött nu faktiskt. Ögonen svider och huvudet värker.
Försöker prata med plutten på msn, men det går inte vidar bra alltså.
Han typ, haha. Skiter i mig helt enkelt :)
Det är smällar man får ta, right? ;)
Får väl vara glad att jag får ha honom ifred och för mig själv i huvudet i alla fall.
Det är ju alltid något, haha. Ni ska bara veta vad som händer mellan oss där inne.
Allt i smyg, utan att någon vet. Inte ens han själv :D bra va?!

Aja, nu blir det fjärilar i magen för att jag skrev så, haha.
Måste nog lägga mig fortast möjligt nu alltså, grrr..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0