Söndag..

Blää, idag är tråkiga söndagen här igen, I hate it!
Finns ju fan inget värre än söndagar typ, ingenting händer.
Alla är sega och bakfulla från lördagen och vill inte hitta på något.
Ja, söndagar suger verkligen!
Fast ioch för sig, idag hade jag behövt pyssla massa i mitt rum och även
pyssla om mig själv, då kanske söndag är en perfekt dag? :) Haha.

Godmorgon förresten! Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa.
Vaknade klockan 12 av att mamma kokade kaffe åt mig, gullis ♥
Vi drack kaffe ihop och pratade om helgen som varit, jag berättade
om mina och Jennys galenskaper, haha. Hon tycker vi är korkade ;)

Igår var också en väldigt rolig och spännande kväll, mycket som hände.
Vi var lite överallt, vi hamnade i Göteborg också tack vare att Borås
är så jääääävla dött och tråkigt, i Götet hälsade vi på en kompis och hans brud.
Ja, sen åkte vi runt där och kikade lite, hihi.
Sen väl i Borås igen träffade vi Henke från Sthlm,
han tyckte jag var SÅÅ fin, tack! :)
Eh ja, typ så såg våran kväll ut + lite till, men orkar inte skriva mer nu.

Vi hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0