Sunshine

Godmorgon..

Jag är inte på mitt bästa humör men ska försöka få ihop ett inlägg ändå.
Jag vaknade för en stund sedan, var skönt att sova ut.
Men dock får jag inte så mycket sömn nu för tiden..
Ligger bara i sängen, vrider och vänder på mig och det tar ca 2-3 timmar
innan jag lyckas somna, när jag väl somnar så vaknar jag efter någon timma
igen pga att jag har drömt något och sen håller det på så, jobbigt :/
När jag öppnade ögonen imorse hoppades jag så stark på ett sms,
men icke sa nicke, ingenting från dig :( Helvete!

Just nu väntar jag på att Jenny ska ringa mig. Ska höra om vi skulle ses
för att ta en rund på stan idag eller hur det blir. För jag ska till Knalleland
med morsan imorgon så skulle behöva ta stan idag då! Vi får la se..

Helgens planer har jag tänkt på väldigt mycket också.
Vet inte alls hur det blir. Självklart vill jag vara med min älskade,
men är säker på att det inte blir något, när han inte ens hör av sig liksom.
Ska man bara ligga hemma istället tro? Eller festa rejält kanske? Eller åka bort?
Ja, vadfan ska man göra? :/ Livet är SÅÅ komplicerat!

Nu ska jag röka, hörs senare..

Btw, suuuuunshiiiiiiiiiine ute. Solen lyser som fan. Det är ett plus i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0