Tripp till Göteborg

Hej!

Jag vaknade runt 12 idag, haha. Var skönt att sova ut.
Men kändes dumt att sova bort halva dagen typ, fan.
Glömde sätta alarm på mobilen igår när jag la mig, så därför blev det så.
Men men, nu är jag utvilad och redo för en dag med äventyr!

Idag blir det antagligen en tripp till Göteborg, najs najs!
Jenny och jag ska ner dit och träffa två kompisar, hihi.
Vad konstigt det känns att skriva två kompisar, men det är ju vad dom är.
Haha, ah. Tror inte ni förstår, så skit samma ;)

Har ingen aning om vad vi ska göra eller något, men det ger sig väl.
Jag har precis fixat håret lite, ska la plocka fram kläder och så,
sen bara vänta på att Jenny slutar jobbet, åker hem och fixar sig
och sen kommer hit och hämtar mig :) hoppas tiden går fort.
Hatar att bara sitta och vänta, det är så drygt.

Imorgon måste jag vakna tidigt, ska till tandläkarn, haha.
Måste fixa till min bettskena och lite annat, höhö.
Blä, vet inte vad jag ska skriva mer.. vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0