Tv, tv åter tv

Hej på er!

Jag har inte kunnat blogga än idag för min dator har cpat ur verkligen.
Har inte fått igång den på hela dagen typ, lyckades starta den imorse
och kolla facebook snabbt, sen dog den och ville ej vakna mer :/
Men nu verkar den piggare!

Jag är jättesjuk idag, vaknade utan röst och helt täppt i näsan.
Är fortfarande dålig, rösten är inte bra och jag kan knappt andas.
Feber har jag också, hatar verkligen detta!

Eftersom datorn inte har fungerat idag så har jag fått se på tv hela dagen.
Haha, tv, tv och åter tv. Det suger. Just nu kollar jag på "Supernanny"
Det är lite roligt ändå, haha. Vilka jävelungar det finns.

Blä, vet inte vad jag ska skriva mer. Är trött på livet just nu.
Är det inte de ena så är det de andra, It sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0