Typiskt!!

Haha, nu ligger jag i sängen med kompisens dator,
men självklart strular hans Internet, haha.
Så jävla typiskt alltså!! Är det inte det ena så är de det andra.
Men nu verkar det ju funka, för stunden i alla fall :) HAHA!

Ligger här och glor på MTV, finns ju fan inget på tv nu för tiden.
Är lite sugen på en bra film, har ju sett alla mina egna filmer typ
en miljon gånger, så hade hoppats på att det skulle gå någon
bra rulle på tv ikväll, men icke då :/ Får la slå på Tusenbröder då
och glo några avsnitt innan jag somnar, haha.

Säger nog godnatt nu, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhh..tusenbröder är ju bara så bra!! Har säkert tittat på den serien tusen gånger...hahha. Kram på dig!!

2010-09-21 @ 08:59:49
Postat av: Jessi

Ja, eller hur :) Bästa serien ever, helt seriöst! Jag har också sett den flera gånger om och jag älskar den bara mer och mer :) Kraaam

2010-09-21 @ 16:30:56
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0