Vilken kväll! HAHA

Hejsan!!

Jag vaknade för ett tag sedan, om ni undrar varför jag sov så länge så är det
för att jag inte kom hem innan 04:45 imorse, haha. Seeeeeent.
Men det var det LÄTT värt alltså, fy fan vilken galen kväll det var igår.
Jag drack öl, öl och öl.. blev nog lite fuller tillslut ;) haha. Men är faktiskt
inte bakis idag som tur är, ska snart på't igen vettni, grr..
Här ska ni får en liten summering av min och jennys kväll igår:
Jag och Jenny åkte lite vilse som vanligt, hamna i en annan stad,
två bilar fulla med killar försökte få våran uppmärksamhet,
fick varsin pappersdildo av en kille,
han ville ha en puss på kinden av jenny
och hennes bröst är två balonger från ett kalas!!!

Ja, kan förstå att ni kanske inte förstår helt, men ja det var en underbart
kul och spännande kväll måste jag säga, hahaha.. Fy fan vad kul vi hade.
Idag blir det FEEEEEEEST! haha. Väntar på att Jenny ska duscha klart och
sen ta sig hit fortast möjligt så vi kan fixa oss och sen börja dricka.
Jag läääääängtar till krogen ikväll alltså, känns som evigheter sen vi var där.
Tror vi var på krogen när vi var i Malmö sist, om jag inte minns fel?

Aja, ska försöka få tag på min kära mor och sen börja snygga till mig.
Måste bestämma kläder och sån skit, men vi hörs kanske senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0