Måndag!

Hej på er!

Idag är det måndag, typ den segaste dagen på hela veckan.
Vad gör man en måndag när man inte jobbar liksom?
Jo, jag ska tvätta, rensa mina garderober och gå min promenad.
Det är planerna för idag än så länge :)

Min helg har varit kanon! I fredags så var jag med mamma i stan,
lämnade tillbaka mina träningsskor som jag köpte för dom var för små
och så köpte jag ett par andra (mycker dyrare) men vääldigt mycket
bättre och skönare. Vi lunchade och kollade i affärer också! Mys!
På kvällen låg jag bara hemma hos min älskling och kollade film ♥

I lördags åkte jag hem från killen, tog en promenad och sedan en dusch.
Där efter en promenad ner till stan och mötte upp min älskade syster
för att hyra filmer och handla på City. Vi gick hem till henne
och lagade mat och hade sedan en mysig filmkväll, underbart!
Killen hämtade mig runt 01 och vi stack hem
till honom och nanade! Och igår åkte jag hem, promenerade och sedan hade
jag filmkväll med min kära mor, haha. Mycket film denna helgen!
Men så skönt att bara umgås med sina nära och kära :D

Och nu ska jag ut och gå igen! Får hoppas att jag klarar mig från regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0