Mätt och belåten

Go'middag!

Läget idag då? - Med mig är det fint.
Kom hem för typ 1 timma sedan då jag har varit och
storhandlat med min mamma, hihi.
Det görs alltid den 19:de, haha!
Smidigt faktiskt..

Nu har vi precis ätit tortillas också, så jäkla gott.
Idag är det fredag och jag ska bara sitta hemma och mysa med
min mamma. Vi har köpt med oss massa gott hem som vi ska ha
och smaska på till våra filmer ikväll. Det blev en nötblandning,
en mörk choklad och en påse sockerfritt godis + sprite zero!
Så gottit det ska bli!

Igår umgicks jag med mina bästa bröder ♥ (intern skämt)
Vi satt hemma hos Sara och drack kaffe, rökte och snackade skit.
Precis som jag misstänkte att vi skulle göra, haha.
Men det var riktigt roligt, vi gjorde lite andra saker med såklart men det
kan jag inte tala om här, haha. Sen kom min älskling och hämtade mig
och vi stack å handlade och sedan hem till honom och lagade mat och
bara mös i soffan, mmmh min plutt ♥

Nu ska jag städa här hemma, sen duscha och dra på mig myskläder.
Jag jobbar lördag-söndag så det är mest därför jag har valt att sitta
hemma och mysa idag för att faktiskt orka jobba helg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0